Sunday, October 2, 2016

Binary Options Portal 6

Sluit my private seine groep 1. Druk Ctrl + SHIFT + DEL om jou blaaier koekies te verwyder. 2. Kies een van die onderstaande makelaars en klik op die banier. Verifikasie 2015/02/12 NUWE UPDATE: My seine is nou beskikbaar via 'n private Facebook Group. Ondersteuning en diens Info As jy het 'n dringende vraag asseblief titel die e-pos "DRINGENDE" en ek sal dit eerste prioriteit te gee. Alle handel seine gelewer tussen Maandag en Vrydag. Handelsure is tussen 24 / 05GMT maar nie beperk tot hierdie venster. Die seine gelewer via e-pos, SMS en Facebook. Makelaar Registrasievereiste Ten einde te kwalifiseer vir hierdie aanbod, moet jy 'n unieke handel rekening te skep. In die geval wat jy het reeds 'n rekening by een van die deelnemende makelaars, moet jy 'n nuwe rekening met 'n ander makelaar te skep. Hoekom moet jy skep 'n heeltemal nuwe rekening in aanmerking te kom vir my diens? Is van mening dat die bedryf van hierdie diens en ondersteuning is iets wat 'n baie tyd en verantwoordelikheid vereis. Die makelaar betaal vir my 'n fooi wanneer jy aanteken deur die bogenoemde skakels wat my in staat stel om die diens% 100 vry te hou. Die minimum deposito vereiste is tussen $ 25- $ 250 en jy is nie nodig om meer te deponeer in aanmerking te kom. Ek wil u aanmoedig om te deponeer volgens jou begroting. Belangrike Risiko Nota: Handel binêre opsies kan aansienlike voordele te genereer, maar behels ook 'n risiko van gedeeltelike of volle fondse verlies en deur aanvanklike beleggers moet in ag geneem word. Ons raai dat jy ons bepalings en voorwaardes & amp lees; voorwaardes en vrywaring bladsy voordat enige belegging. kliënte moet bewus wees van hul individuele kapitaalwins belasting aanspreeklikheid in hul land van verblyf. Dit is teen die wet om VS persone te werf om te koop en te verkoop kommoditeit opsies, selfs al is hulle genoem voorspelling kontrakte, tensy hulle gelys vir handel en verhandel op 'n CFTC-geregistreerde ruil of tensy wetlik vrygestel.


No comments:

Post a Comment